Πιο ενδιαφέρουσες διαφημίσεις στο Gmail ανάλογα με τις προτιμήσεις του χρήστη



Η Google χθες ανακοίνωσε πως στο Gmail σκοπεύει να δημοσιοποιεί καλύτερες και πιο σχετικές διαφημίσεις στις προτιμήσεις του κάθε χρήστη, για προσελκύσει έτσι περισσότερους πελάτες.

Χρησιμοποιώντας την τεχνική του Gmail Priority, που παρουσίασε η ίδια τον περασμένο Αύγουστο, θα προβλέπονται οι πιο ενδιαφέρουσες διαφημιστικές προτάσεις για τον κάθε ένα.

Για παράδειγμα, αν τα μηνύματα προτεραιότητας που λαμβάνονται αφορούν είδη τεχνολογίας, τα Google Ads θα εστιάσουν στην παρουσίαση διαφημίσεων σχετικά με το θέμα των μηνυμάτων, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες οι πελάτες να κλικάρουν και στη συνέχεια εφόσον το επιθυμούν να αγοράσουν το αντίστοιχο προϊόν.

Η Google σχεδιάζει να κάνει την εν λόγω υπηρεσία σταδιακά διαθέσιμη προς όλους ωστόσο ένα μικρό ποσοστό ήδη έχει μπει στη διαδικασία δοκιμασίας.

Τέλος, παρά τις διαβεβαιώσεις της Google, πως το νέο σύστημα πρότασης διαφημίσεων είναι πλήρως αυτοματοποιημένο, καθώς δεν αποστέλλονται προσωπικά στοιχεία σε τρίτους (πχ. διαφημιστές) υπάρχει πιθανότητα μερικοί να "αμφισβητούν" την εν λόγω λειτουργία. Γι'αυτό οι χρήστες του Gmail μπορούν με την αντίστοιχη επιλογή που διατίθεται στις ρυθμίσεις να αποεπιλέξουν το νέο σύστημα.

Σχόλια