Το λόγο έχει η Sony. Kαι συγκεκριμένα ο CEO της εταιρείας, Howard Stringer, ο οποίος λέει ότι πρέπει να τροποποιηθεί πλήρως ο τρόπος που διαχειρίζονται οι επιχειρήσεις τις τηλεοράσεις.
Σε αναφορά του στη The Wall Street Journal ισχυρίζεται πως πρέπει να αναπτυχθούν συναρπαστικά προϊόντα, τα οποία θα αρέσουν και θα κάνουν εντύπωση. Ο ίδιος συμπληρώνει πως κάθε πώληση TV set δημιουργεί ζημιά στην εταιρεία.
Έτσι λοιπόν τα σχέδια της Sony αλλάζουν και μελλοντικά θα ακολουθηθεί η στρατηγική "four screen". Yπηρεσίες διαδικτύου που παραδίδονται σε κινητά, tablets, PCs και τηλεοράσεις, λέει ο Stringer, θα είναι ο πυρήνας της προσπάθειας της εταιρείας για την κερδοφορία στο μέλλον.
Τέλος, ο ίδιος αναφέρει ότι έχει "ξοδέψει τα τελευταία πέντε χρόνια για την οικοδόμηση μιας πλατφόρμας ώστε να ανταγωνιστούν τον Steve Jobs. Αυτό έχει τελειώσει, και πλέον είναι σε δρομολόγηση."
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου