Facebook location-based Ads σύντομα στα κινητά


Η Facebook έχει εκατομμύρια χρήστες και φυσικά, εκατομμύρια δολλάρια στο λογαριασμό της, αποκλειστικά από τις διαφημίσεις που προβάλλονται στη σελίδα. Έχοντας όμως μπεί στο χρηματιστήριο και θέλοντας να κρατηθεί σε υψηλά επίπεδα, αναζητά όλο και περισσότερους τρόπους άντλησης χρημάτων.

Στη υπάρχουσα σελίδα έχουν τοποθετηθεί εδώ και μήνες διαφημίσεις που προβάλλονται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του χρήστη. Πρόσφατα εμφανίστηκαν και τα πληρωμένα status για τα οποία ο χρήστης πληρώνει έτσι ώστε το δημοσίευμά του να κεντρίσει το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων ατόμων.

Πλέον αυτό που μένει είναι η mobile πλατφόρμα. Με πολυάριθμους χρήστες να συνδέονται από το κινητό και κάποιες φορές αποκλειστικά και μόνο από αυτό, η mobile πλατφόρμα πρέπει να αξιοποιηθεί στο έπακρο. Αναφορά του Βloomberg επιβεβαιώνει το παραπάνω και αναμφίβολα είναι μια αναμενόμενη κίνηση από τη Facebook.

Έτσι λοιπόν mobile ads θα "σερβίρονται" στο κινητό και μάλιστα ανάλογα με τη τοποθεσία του χρήστη. Με τα προσωπικά δεδομένα που ήδη έχει "δώσει" ο κάθε χρήστης στη Facebook και φυσικά με τη γνωστοποίηση της θέσης του, οι διαφημίσεις θα είναι πιο στοχευμένες από ποτέ. Άλλωστε αυτό είναι που θέλει να πετύχει η εταιρεία ως μια πιο αποτελεσματική και ομολογουμένως κερδοφόρα λύση, αυτή τη φορά στις mobile πλατφόρμες.

Το πότε θα ξεκινήσουν να προβάλλονται οι διαφημίσεις για είναι ώρα είναι άγνωστο αλλά δεν φαίνεται να αργούν ιδιαίτερα.

Πηγή

Σχόλια