Editorial: Μicrosoft και Google σε Apple φόντο

Τις προηγούμενες εβδομάδες είδαμε αρκετά νέα προϊόντα στην κατηγορία των tablets κυρίως αλλά και των laptops με την παρουσίαση των φρέσκων Macbook. H Αpple στο δικό της keynote παρουσίασε το νεότερο iOS 6 ενώ παράλληλα ανακοίνωσε και τα νέα Macbook Pro με την εκπληκτική Retina οθόνη. H Μicrosoft με τη σειρά της έδειξε τα δόντια της, ανακοινώνοντας τα Windows Phone 8 και μαζί μ'αυτά το πολυσυζητημένο Microsoft Surface tablet. Συνεχίζοντας, η Google στο Google I/O 2012 ανακοίνωσε και αυτή τη νεότερη έκδοση του Android, το Jelly Bean ενώ δεν έλειψε και η παρουσίαση του Nexus 7 tablet.

Τρείς από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο της τεχνολογίας και της πληροφορικής, έδειξαν η καθεμία τα δικά τους προϊόντα, διαφέροντας στα σημεία και φυσικά στα χαρακτηριστικά. Παράλληλα τρία λειτουργικά είναι πλέον εδώ για να ανταγωνιστούν μεταξύ τους ενώ όλα δείχνουν πως τα πάντα βελτιώνονται!

Όσον αφορά όμως τα tablets, προσωπικά θεωρώ ότι η Microsoft βλέπει πολύ ζεστά το παιχνίδι και δεν μπορεί να γίνεται αλλιώς από μια εταιρεία σαν του λόγου της. Μια εταιρεία που έχει τη δύναμη και τις δυνατότητες για πολλά, έδειξε για ακόμα μια φορά πως χωρίς ιδιαίτερο ντόρο μπορεί να διαφέρεις από τον ανταγωνισμό. Πως το έκανε αυτό; Με το Surface tablet! Είναι ταμπλέτα αλλά διαφέρει. Διαφέρει στο λειτουργικό αλλά διαφέρει και στα σημεία. Σημεία που μελετήθηκαν και δημιουργήθηκαν την κατάλληλη στιγμή εκεί που ο ανταγωνισμός στερείται...

Καταρχάς, το φρέσκο λειτουργικό της MS είναι πολλά υποσχόμενο. Εντελώς ιδιαίτερο και καινοτόμο UI, πολύ ομαλή λειτουργία και άκρως mobile frendly, είτε το «mobile» είναι tablet, είτε smartphone, είτε laptop. H εμπειρία διαφέρει αρκετά θα έλεγα και φυσικά πρόκειται για κάτι που δεν μπορείς να μην δοκιμάσεις. Από την άλλη τα χαρακτηριστικά στο νέο tablet της MS είναι ό,τι πρέπει για tablet. Υψηλή ανάλυση, συνδεσιμότητα, επιλογές λειτουργικού, δυνατός επεξεργαστής κ.α, αλλά αυτό που το κάνουν να ξεχωρίζει είναι τα σημεία. Τα Touch & Type Covers και to πίσω στήριγμα είναι αυτά που δίνουν άλλο αέρα στη χρήση και ομολογουμένως το κάνουν πιο παραγωγικό. Μάλιστα όλα αυτά χωρίς ογκώδη περιφερειακά που να προσθέτουν βάρος.

Τώρα αν η Microsoft ήθελε απλά να δείξει τα δόντια της με γειά της με χαρά της, αλλά σίγουρα το Surface θα συζητηθεί πολύ και θα αγοραστεί όταν και αν κυκλοφορήσει στην αγορά. Φυσικά δεν το θεωρώ αδύνατο να "χτυπήσει" το iPad, ωστόσο το τελευταίο απ'ότι φαίνεται μέχρι τότε θα κατέχει την ηγετική θέση.

Η Google, από την άλλη, θέλει και αυτή πωλήσεις, εξού και το Nexus 7. Σε συνδυασμό με την ASUS το νέο tablet διακρίνεται για τη δελεαστική του τιμή αλλά και τα χαρακτηριστικά του. Δεν είναι λίγο να προσφέρεις τετραπύρηνο Tegra 3, 7άρα oθόνη και όλα αυτά για μόλις 199$. Η Google "χτυπάει" με διαφορετικό τρόπο, όχι τόσο καινοτόμο όπως της MS, αλλά με τη λογική του πιο προσιτού. Άλλωστε αν δεν είσαι iPad δύσκολα πουλάς σε υψηλή τιμή.

Όλα αυτά σε Apple φόντο πάντα και για να κατεφέρουν οι εταιρείες να κάνουν το κόσμο να προτιμήσει τα προϊόντα τους. Το αν θα τα καταφέρουν θα το δούμε τους επόμενους μήνες πάντως το τοπίο φαίνεται πολύ ανταγωνιστικό, κάτι που πολλές φορές ευνοεί και τους καταναλωτές.

LiontariBlog

Σχόλια