Beats by Dre Pill, το "χάπι" μου και η μουσική μου να φύγω


Ότι λέει ο τίτλος. Το "χάπι" μου και η μουσική μου και είμαι έτοιμος να φύγω. Φυσικά αναφέρομαι στο νέο φορητό σύστημα ήχου της Beats Audio για μουσική on the go. Το Beats by Dre Pill παρουσιάστηκε και αποτελεί το "ηχητικό χάπι" για τη μουσική απόλαυση παντού. Με σχεδιασμό που θυμίζει αυτό ενός χαπιού, ασύρματη επικοινωνία, ικανοποιητικό ήχο με βαθύ μπάσο και ιδιαίτερα μικρό μέγεθος κάνει για όλες τις περιπτώσεις. Το Beats by Dre Pill εκτός των άλλων διαθέτει και θύρες AUX (in-out), συνδεσιμότητα Bluetooth για αναπαραγωγή κομματιών από το τηλέφωνο, μικρό βάρος για εύκολη μεταφορά, 4 ηχεία στο εσωτερικό, επαναφορτιζόμενη μπαταρία και τα απαραίτητα κουμπιά χειρισμού. Το νέο σύστημα ήχου Pill από τη Beats by Dr. Dre είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα (άσπρο, κόκκινο & μαύρο) και πωλείται στην τιμή των $199.95.

Σχόλια