Κλειδώστε γιατι... βρισκόμαστε!

Το Facebook με την νέα του «εφεύρεση» αλλάζει τελείως τον τρόπο που το χρησιμοποιούμε! Το Graph Search,όπως ονομάζεται η νέα του υπηρεσία, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Facebook να ψάχνουν ανάμεσα στις φωτογραφίες, τα ενδιαφέροντα, τα μέρη που έχουν επισκεφθεί των φίλων και των γνωστών τους με εξαιρετικά εύχρηστο τρόπο.


Με την νέα αυτή υπηρεσία, οι χρήστες, θα μπορούν να περιηγηθούν μέσα από τις φωτογραφίες, τα «likes» και τις υπόλοιπες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των υπολοίπων χρηστών του Facebook. Όμως, μπορούν να δουν μόνο το περιεχόμενο που οι χρήστες έχουν ορίσει ως «ανοιχτό» σε όλους. «Oι χρήστες θέλουν ένα εργαλείο αναζήτησης που μπορεί να τους βοηθήσει να αποκτήσουν πρόσβαση σε πράγματα που οι άνθρωποι έχουν μόλις μοιραστεί μαζί τους», τόνισε ο Zuckerberg. Και ακριβώς αυτό το σημείο ίσως είναι που πρέπει να δώσουμε όλοι οι χρήστες προσοχή: τι προσωπικά δεδομένα ανεβάζουμε και πόσο ορατά τα αφήνουμε να είναι.  Γιατί το Graph Search, με το να είναι τόσο εύκολο στη χρήση και τόσο ελκυστικό, θα κάνει όλο και περισσότερους χρήστες να θέλουν να μοιραστούν πράγματα με τους υπόλοιπους.  

Αν τόσο καιρό, «κλειδώνουμε» τις φωτογραφίες ή περιορίζουμε τα likes μας, εξαιτίας του φόβου μας πως το Facebook θα τα διαχειριστεί εμπορικά για λογαριασμό του, ίσως τώρα να αλλάξουμε στάση, αφού πια θα βοηθάμε τους φίλους μας με τις πληροφορίες αυτές. Αν, για παράδειγμα, κάποιος πηγαίνοντας στο εξωτερικό, ψάξει "ποια εστιατόρια αρέσουν στους φίλους μου", για να δει πού να πάει να φάει, τότε ίσως να μην το σκεφτούμε πριν κάνουμε like στη σελίδα του εστιατορίου που μας άρεσε όταν είχαμε κάνει κι εμείς αυτό το ταξίδι. Και εννοείται πως η ιδέα έχει και εμπορικές επεκτάσεις! Παρ’ όλα αυτά, ο  Mark Zuckerberg, σχολίασε ότι τα πλάνα του δεν φτάνουν ως εκεί, προς το παρόν, επισημαίνοντας πως: «Θα μπορούσε να γίνει μια επιχείρηση με την πάροδο του χρόνου, αλλά προς το παρόν έχουμε επικεντρωθεί στην οικοδόμηση μιας νέας εμπειρίας για το χρήστη. Θα πρέπει πρώτα να φτιάξουμε κάτι που είναι υψηλής ποιότητας. Αυτή είναι η υπ' αριθμ. 1 αποστολή μας».

«Να το ανεβάσω ή όχι, λοιπόν»;; Η απάντηση δική σας...

Έχετε όμως χρόνο να το σκεφτείτε, αφού το Graph Search, θα καθυστερήσει μέχρι να έρθει στην Ελλάδα. Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για μια "βαριά" υπηρεσία που χρειάζεται αρκετά τεστ μέχρι να είναι σίγουρη η Facebook ότι λειτουργεί άψογα. Όπως δήλωσε και ο ίδιος ο Zuckerberg, η παράδοση στους χρήστες εκτός ΗΠΑ (απ’ όπου και  ξεκίνησε η χρήση του Graph Search), θα γίνει πολύ αργά.

by Natasa Mpil

Σχόλια