Η Google αφαίρεσε 3,2 δις κακές διαφημίσεις από το διαδίκτυο


Πλέον δεν είναι μυστικό πως η Google παλεύει να ξεκαθαρίσει το τοπίο στο διαφημιστικό κομμάτι, αφαιρώντας τις διαφημίσεις που έχουν άλλο σκοπό και όχι την ανάδειξη κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, και αυτό αποδεικνύεται με στατιστικά. Η εταιρεία αποκάλυψε πως αφαίρεσε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια κακές διαφημίσεις το 2017, ποσοστό διπλάσιο από τη προπερασμένη χρονιά. Σύμφωνα με τα στατιστικά, έβγαλε εκτός προγράμματος (Google Ads) 320000 διαφημιστές, έβαλε σε blacklist 90000 ιστοσελίδες και αφαίρεσε διαφημίσεις από 2 εκατομμύρια σελίδες ανά μήνα.

Πιο συγκεκριμένα, από τα 3,2 δις ads που αφαιρέθηκαν, μόνο 79 εκατομμύρια "κατεύθυναν" τον κόσμο σε sites με malware, 66 εκ.αφορούσαν "trick to click" διαφημίσεις και άλλα 48 εκ. ads προέτρεπαν τους επισκέπτες να εγκαταστήσουν στη συσκευή τους τους ανεπιθύμητο λογισμικό.

Ωστόσο, είναι προφανές ότι η Google το 2017 ήταν πιο "επιθετική" με τις κακές διαφημίσεις και σ'αυτό έπαιξε ρόλο και η πίεση κυβερνήσεων. Οι πολιτικοί και οι ρυθμιστικές αρχές θέλουν να γνωρίζουν πως η Google δεν βοηθάει ψεύτικους προμηθευτές ειδήσεων και δεν προωθεί απάτες και αυτή η προσπάθεια αποκλεισμού διαφημίσεων φανερώνει ότι η εταιρεία έχει σοβαρευτεί αρκετά στην καταπολέμηση αυτού του φαινομένου, θέλοντας να αποφύγει κυβερνητικές παρεμβάσεις.
>

Σχόλια