Ο Mark Zuckerberg αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για Facebook επί πληρωμή


Όπως τα περισσότερα sites στο internet, έτσι και το Facebook  διατίθεται στους χρήστες δωρεάν καθώς η πλειοψηφία των σελίδων συντηρείται από τις διαφημίσεις. Ωστόσο, λόγω της υπερ-συλλογής προσωπικών δεδομένων για στοχευμένη διαφήμιση, πολλοί χρήστες προτιμούν να πληρώσουν για μια ad-free έκδοση του Facebook και όπως φαίνεται ο Mark Zuckerberg συμφωνεί με αυτή την ιδέα.

Σε μαρτυρία ενώπιον των επιτρόπων δικαστικής και εμπορικής επιτροπής της Γερουσίας, ο ιδρυτής του Facebook άφησε ανοιχτή την δυνατότητα για μια πληρωμένη έκδοση της σελίδας. Το ενδεχόμενο για μια έκδοση που οι χρήστες θα πληρώνουν για το Facebook συζητήθηκε αφού τέθηκε από πολλούς θέμα, με σκοπό να μην συλλέγονται δεδομένα για στοχευμένη διαφήμιση. Φυσικά σε όλο αυτό θα υπάρξουν σοβαρά διοικητικά εμπόδια, αλλά ίσως αποτελεί μια πιθανή λύση στις πρόσφατες ανησυχίες περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

Από την άλλη, ο Zuckerberg ανέφερε πως στην περίπτωση που δημιουργηθεί μια εναλλακτική επί πληρωμή έκδοση, θα υπάρχει παράλληλα και η δωρεάν επιλογή με προβολή διαφημίσεων. Αυτό γιατί το Facebook σύμφωνα με τον ίδιο θέλει να είναι προσβάσιμο σε όλους, με σκοπό να ενώνει τα άτομα απ' όλο τον κόσμο και αυτό επιτυγχάνεται κυρίως όταν διατίθεται δωρεάν.

Σχόλια